Retourneren & Klachten

Retourneren

Het kan gebeuren dat u een product heeft gekocht die niet aan de verwachtingen voldoet. In het kader van de wet 'Kopen op Afstand' heeft u, bij het doen van aankopen via internet recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen na aflevering van het product. Na het verstrijken van deze afkoelingsperiode van 14 dagen wordt de koopovereenkomst een feit. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen. 

Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd indien aan onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

  • Retourzendingen dienen vooraf o.v.v. bestelnummer via e-mail aan info@atelierjolie.nl  gemeld te worden. Niet aangemelde retourzendingen worden niet in behandeling genomen
  • Het product dient goed, in de staat waarin u het hebt ontvangen, met kaartjes en in de originele verpakking geretourneerd te worden
  • Als het product zichtbaar gebruikt, gewassen of beschadigd is, zal geen vergoeding plaatsvinden
  • De kosten voor het retourneren van artikelen zijn voor uw eigen rekening. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Het advies is dan ook om de retourzending altijd als pakket met track en trace te verzenden en de verpakking te gebruiken waarin u uw bestelling van ons heeft ontvangen.
  • Oorbellen en fopspenen kunnen in verband met de hygiëne niet retour worden genomen.
  • Sale items kunnen helaas niet worden geruild.

Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, zullen wij deze beoordelen en u een ontvangstbevestiging per e-mail zenden. Na een succesvolle ontvangst en afhandeling van uw retourzending storten wij uiterlijk binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug op het door u verstrekte rekeningnummer.

Garantie

Wij doen ons best om onze producten in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten

Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft, dit lossen wij graag zo snel mogelijk met u op! 

Wij vragen u het pakket direct na ontvangst te controleren. Mocht er ondanks onze controles toch iets mankeren aan het product, dan verzoeken wij u dit binnen 48 uur na levering te melden per email: info@atelierjolie.nl Graag ontvangen we de volgende gegevens: naam, ordernummer, aankoopdatum en een duidelijke omschrijving van de klacht (aangevuld met fotomateriaal). Binnen 3 werkdagen berichten wij u over de afhandeling van de klacht.

Overige klachten dient u binnen 7 dagen na ontvangst van de levering bij Atelier Jolie te melden. Klachten die na dit termijn bij ons binnen komen, nemen wij niet meer in ontvangst.